Det som hänt ;)

Vilket inte är så mkt, haha!

Nä men förra veckan jobbade jag lite å även denna :-) ska jobba nästa vecka också lite :) gott med lite extra pengar!


Annat som har hänt är att sessan min går i stort sett hela tiden nu :-) hon är så duktig! Hon orkar ju inte gå så länge men snart när hon fått dessa musklerna så kommer hon springa runt här hemma :-) man blir så stolt :)


Annars har d inte hänt så mkt ju, min vän med familj kom hit i lördags så vi hade lite mys med barnen å allmänt pratade om allt :-) flytta närmare snart sofia :-) hihi!

mannen min fyller år imorn! Så jag får nog fixa nått gott å äta å bjuda han på kalla öl! Haha

Ikväll är d greys på tv'n igen :-)

Nää nu ska jag fortsätta städa sedan blire blomsterlandet med mor min :)

Hej hej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0