Ännu ett steg mot vuxen världen...

En liten nyhet iaf :P

Vi ska köpa hus :-)

Tacksam för mkt nu för tiden, speciellt för jobbet jag fått då vi inte annars hade kunnat köpa detta hus! Vi kommer klara detta galant & det vet jag :-)


Detta kommer iaf ganska hastigt så vi har börjat packa lite smått! Det är nog d tråkigaste som finns. Haha! Asså tex alla jäkla ljusstakar m.m jag har är ju så himla ömtåligt! Vill ju inte att nått ska gå sönder.


Annars händer inte så mkt! Emilia går på dagis å jag åker till stallet under tiden, imorn blire extra jobb å dagis för lillan. :-)

Mamma har även opererat sig så hon ska förhoppningsvis komma hem idag! <3 har städat hemma hos dom och köpt tulpaner så hon har d fint ;-) hihi!


Nää jag får fortsätta roa lillan lite sen får hon hoppa i badet för jag är dödstrött idag! Haha! Vi hörs :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0