Nu så...

Är det jobb för mig och dagis för lillan som gäller!

Har hoppat in extra på förskolan i 2 dagar och ska även va där imorn :-) sedan börjar mitt heltidsjobb på bk den 19 feb :-)

Lillan har fått va på dagis nu och mormor har fått hjälpa till å lämna Åså :)

Emilia har kommit in i nån trotsålder nu, blir as sur så fort hon inte får som hon vill! Vilket kan bli ganska tröttsamt men Förhoppningvis släpper d värsta snart :) bara å tänka positivt ;-) haha!


Nä snart ska jag åka te Kungälv en snabbis å sedan får det nog bli hemåt då jag har en grym huvudvärk :-/

Så hej hej :)


Kommentarer
Postat av: B1 :)

Kan mmeddela att det blir värre och värre för varje period dom går igenom ;) Vincent slänger sig handlöst på golvet nu när det inte passar, :P innan blev han bar sur ;)

2013-02-06 @ 15:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0