Om 3 dagar...

Sitter vi på flygplanet på väg te Thailand :) hihi! Ska bli så skönt å komma hemifrån lite :)


När vi kommer hem från resan så blir d jobb för mig :-). Ska gå en utbildning i Strömstad och är där ungefär i 2 veckor, sedan öppnar bk i Uddevalla och där har jag fått en heltids tjänst :-) så himla glad för d :)


Dock inte så roligt att Emilia ska gå på dagis hela dagar men jag kommer nog ha ett rullande schema med både dag,kväll och helger! Så förhoppningsvis så slipper hon gå där hela dagar :)

Nää nu får jag leka med lillan min :-) så hej hej ;)


Kommentarer
Postat av: Kine och eline <3

Fast jag och eline hämtar gärna Emilia de dagar det kraschar <3
Hoppas hon får dagis plats på kärr. Hihi <3

Kommer sakna er när ni åker!! BLÄ!

2013-01-08 @ 19:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0